< Back to 68k.news IL front page

"הבהרתי לישראל - אל תתקדמו לחיפה": הבלבול המביך של ביידן - וואלה חדשות

Original source (on modern site) | Article images: [1]

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 8:38

הנשיא שוחח בריאיון ל-Nexstar Media על תוכניתו לזכות בחזרה בתמיכתם של מצביעים פרו-פלסטינים, בעקבות המלחמה של ישראל נגד חמאס. הוא התבלבל בין העיר הדרומית ברצועת עזה, שנמצאת בכותרות בשל כניסה אפשרית של ישראל ללחימה באזור, לבין העיר חיפה

בווידאו: ביידן התבלבל בין טיילור סוויפט לבריטני ספירס/רויטרס

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן התבלבל בין העיר חיפה לבין העיר הדרומית ברצועת עזה - רפיח. ביידן בן ה-81 אמר את דבריו כשנשאל בריאיון עם רשאד הדסון של Nexstar Media על תוכניתו לזכות בחזרה בתמיכתם של מצביעים פרו-פלסטינים בעקבות המלחמה של ישראל נגד חמאס.

"ראשית, נפגשתי איתם", אמר ביידן. "שנית, הבהרתי שאנחנו צריכים להגדיל באופן משמעותי את כמות המזון, המים ושירותי הבריאות הנכנסים לעזה". לדבריו, "הבהרתי לישראלים - אל תתקדמו לחיפה", הוסיף, ככל הנראה התכוון לומר רפיח. חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל ויעד תיירות פופולרי, נמצאת במרחק של יותר מ-100 קילומטרים צפונית לרפיח.

משתמשי מדיה חברתית רבים לעגו לביידן על הפשלה וראו בטעות סימן לכך שהנשיא - הידוע בשל הטעויות התכופות שלו - נמצא בדעיכה קוגניטיבית.

"אני חושב שישראל צריכה להיענות לדרישה של ביידן לא לתקוף את חיפה", כתב שגריר ארה"ב לשעבר בישראל דיוויד פרידמן ברשת החברתית X.

"חושבים שיש סבירות גבוהה שישראל נמנעת מפגיעה בחיפה", צייץ בדומה סנאטור של מדינת ניו יורק, דב היקינד, וכינה את השגיאה "מביכה ברצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+

בשליחת תגובה אני מסכים/ה

1

< Back to 68k.news IL front page