< Back to 68k.news IL front page

התיעוד מעזה שעורר זעם בישראל: "אין כבר מלחמה"

Original source (on modern site) | Article images: [1]

תיעוד של אלפי עזתים מבלים בחוף הים בדיר אל בלח שברצועת עזה עורר זעם רב בצד הישראלי.

"בזמן שאזרחי ישראל מכינים ממ"דים ורוכשים גנרטורים ולפחות 100,000 אזרחים מפונים מבתיהם בצפון ובדרום הארץ, והכי חשוב!!! 133 חטופים עדיין בעזה, תושבי דיר אל בלח מדגימים כיצד נראה 'פסע מנצחון מוחלט'", הגיב אחד הגולשים ברשת.

העיתונאי ברק רביד כתב: "צריך לומר (ביושר!!!) אין כבר מלחמה בעזה. אולי יש לחימה באופן חלקי ומצומצם. אולי ערוצי הטלוויזיה בישראל גם ידווחו על זה מתישהו".

"נתניהו, שלא תגיד שלא ידעת", כתבה אחת הגולשות ברשת X . "אצלנו בארץ יש מקומות שאי אפשר להגיע אליהם. ועד שתושבים חוזרים פוגעים בהם כטב"מים. ובעזה נהנים בחוף... יפה. פסע מניצחון".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לתיעוד וכתב: "בעזה - תמונות של אלפים רוחצים בחוף. בצפון - חיזבאללה ראה שקבינט הקונספציה לא מגיב למתקפה של מאות טילים מאיראן לשטח ישראל, אז הוא הרים ראש והעלה צעד בתוקפנות נגדנו שעלתה לנו היום בלוחמים פצועים".

בן גביר הוסיף: "הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, להפסיק את מדיניות ההכלה והפרופורציונליות ולהראות לאויבינו כי בעל הבית השתגע. כל עוד המדיניות הנוכחית של קבינט הקונספציה נמשכת, למרבה הצער - הניצחון המוחלט הולך ומתרחק".

גולש בשם לירון סמואלס הגיב: "אם ככה נראה חוף הים בדיר אל-בלח, כנראה שאין מלחמה". גולש אחר כתב: "אז עכשיו ברור למה התגרינו באיראן. להעביר את דעת הקהל מאין לחימה בעזה להמשך לחימה מול איראן".

בארגון תורת לחימה הגיבו: "סרטון הלינץ' הנורא באחינו החטוף ירדן ביבס על ידי 'תושבי עזה' באותו יום בו מתפרסם סרטון של 'תושבי עזה' רוחצים בים בעוד ירדן בשבי, מעיד על עוצמת הפשע של קבינט הקונספציה כלפי אחינו ואחיותינו החטופים, באספקת משאיות סיוע לפראים הללו. 'תושבי עזה' הללו מחבלים רצחניים. אין שם אחד חף מפשע. סיוע לעזה זה סיוע לאויב".

< Back to 68k.news IL front page