< Back to 68k.news IL front page

השגריר גלעד ארדן: מועצת הביטחון משקיעה בקידום מדינת טרור

Original source (on modern site) | Article images: [1]

דו"ח הוועדה מטעם מועצת הבטחון שבחנה את בקשת החברות של הרשות הפלסטינית קבע שלא הושגה הסכמה בקרב המדינות החברות במועצת הביטחון ולכן הוועדה לא יכולה להמליץ למועצה להיענות לבקשה.

מחר (חמישי) תתכנס המועצה לדיון פתוח מיוחד שיעסוק במזרח התיכון בו ישתתף המזכ"ל ושרי חוץ של איראן, האיחוד האירופי ירדן מלטה ושרי חוץ נוספים.

השגריר הישראלי, גלעד ארדן, צפוי לתקוף בחריפות את הבקשה הפלסטינית ואת העיסוק של המועצה בה - שלדבריו "מהווה פרס עצום לטרור שמוכיח שהמועצה פועלת בדיוק לפי התסריט שכתב עבורה סינוואר".

מועצת הביטחון תצביע בנוגע לבקשה ביום שישי הקרוב.

השגריר ארדן הוסיף כי "מועצת הבטחון, שלא גינתה עד היום את טבח ה-7.10 ולא הקדישה אפילו דיון אחד כדי לדון בשחרור החטופים ולקדם החלטות שיפעילו לחץ על החמאס לשחררם - משקיעה את זמנה בקידום הקמת מדינת טרור פלסטינית, בעיתוי שמהווה פרס ענק לטרור".

"כל מדינה שתצביע בעד הבקשה הפלסטינית - תוכיח שלנגד עיניה רק שיקולים פוליטיים זרים ולא שום שיקול בטחוני או מוסרי. אם מועצת הבטחון תחליט להמליץ על חברות מלאה לרשות הפלסטינית, שמסיתה ומממנת טרור ואין לה כלל שליטה בשטחה - היא ראויה להיקרא 'מועצת הטרור' של האו"ם ולא 'מועצת הבטחון'", דברי ארדן.

< Back to 68k.news IL front page