< Back to 68k.news IL front page

אלמוג בוקר בהלם: התמונה הזאת עושה לי כאבים בגוף - סרוגים

Original source (on modern site) | Article images: [1] [2] [3]

חדשות סרוגים18.04.24 09:59  י' בניסן תשפד

  (צילום: משה שי פלאש90)

עיתונאי חדשות 13, אלמוג בוקר, המתגורר בקיבוץ זיקים הסמוך לרצועת עזה, ראה את התמונה בה נראים רבבות עזתים פוקדים את חוף הים בעזה, בזמן שחוף זיקים עדיין מוכרז כאתר צבאי, והביע את תסכולו מהמצב.

בוקר שיתף שתי תמונות - אחת של החוף הומה האדם בעזה ואחת של חוף הים הנטוש בזיקים - וכתב: "ניצחון מוחלט. התמונה הזאת עושה לי כאבים בגוף. בזמן שחוף זיקים, החוף שלנו מוכרז שטח צבאי סגור ואנחנו התושבים לא יכולים להתקרב אליו בלי ליווי צבאי, בצד השני של הגדר - העזתים מבלים בחוף ומתרחצים בים כאילו אין מלחמה".

בתוך כך, לאחר חשיפת התיעוד המקומם של מאות תושבים עזתים נהנים מחוף הים ברצועה, חבר הכנסת זאב אלקין יצא בפוסט אגרסיבי נגד ראש הממשלה והממשלה וקבע כי אין פלא וחמאס לא מרגישים לחץ להחזיר חטופים.

בפוסט פרסם חבר הכנסת אלקין את התמונה של המונים עזתים נהנים בחוף הים וכתב: "תמונה מחוף הים בעזה. אדוני ראש הממשלה, שר הביטחון ושהר גנץ, אם ככה אתם מנהלים את המלחמה בעזה, זה לא מפתיע שחמאס לא מרגיש בלחץ ולא מוכן לשחרר חטופים".

אלקין המשיך ותקף את חבריי הממשלה על אוזלת היד שלהם אל מול האויב: " ואיראן תוקפת ישירות את ישראל במאות טילים. אמרתם בתחילת המלחמה שכל האויבים שלנו יסתכלו על עזה. צדקתם!".

התמונות מחוף הים בעזה יצרו סערה ברשתות ובמערכת הפוליטית, כשרבים רואים בתמונה הוכחה לכך שלא מתרחשת כעת מלחמה של ממש ברצועה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו

< Back to 68k.news IL front page