< Back to 68k.news IL front page

דפנה ליאל: זו הסיבה שדרעי מתנגד לתקיפה באיראן - סרוגים

Original source (on modern site) | Article images: [1] [2] [3] [4]

חני אדרי, חדשות סרוגים17.04.24 17:50  ט' בניסן תשפד

  דפנה ליאל (צילום: שרון גבאי )

לאחר שמוקדם יותר היום (רביעי) יו"ר ש"ס אריה דרעי ציין בראיון לביטאון ש"ס הדרך, כי יש להקשיב למערב ולהתאפק מלהגיב למתקפה האיראנית, כעת עיתונאית ערוץ 12 דפנה ליאל טוענת כי יש סיבה שמסתתרת מאחורי אמירתו זו.

נזכיר כי דרעי טען: "צריך גם להאזין לשותפים שלנו, לידידים שלנו בעולם. אני לא רואה בזה בושה או חולשה. לא מקבל את כל האמירות הללו שאנחנו צריכים להראות שאנחנו עצמאיים ולעשות מה שרוצים". דרעי ציין כי התייעץ עם הרבנים שטענו בפניו ש"צריכים לדעת להתאפק, להיות סבלניים, להאזין לשותפים שלנו ולא לעשות דברים רק לשם נקמה וכדי להראות שעשינו".

ליאל טוענת כי הסיבה לכך הוא הרצון של דרעי להוות משקל מול בן גביר וסמוטריץ'.

עוד באותו נושא

תגובה נגד איראן? דרעי: צריכים לדעת להתאפק



19

"מקובל להסתכל על קואליציה ה-64 חברי כנסת ולחשוב שאי אפשר להכניס אפילו סיכה ביניהם משום שכולם הומוגניים, כולם ימין, אך פתאום כאן (בעניין התגובה למתקפה האירנית), ניתן לראות כי בסוגיה הכי ליבתית בעניין ביטחון ישראל, המפה מתחלקת לשניים.

יש את בן גביר וסמוטריץ' מצד אחד, ודרעי, גנץ, ואייזנקוט מצד שני, ונתניהו שלדעתי באמת הפנימית שלו היה הולך עם דרעי אך בשל שיקולים פוליטיים הוא לא עושה זאת. ולכן התסכול של דרעי מהעובדה שהשניים האלו (בן גביר וסמוטריץ') נותנים את הטון, והוא מרגיש שמבחינה ציבורית הוא צריך לתת פה משקל נגד. זהו אירוע ששווה לשים אליו לב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו

< Back to 68k.news IL front page