< Back to 68k.news IL front page

"פרס לטרור": האו"ם ידון על הכרה במדינה פלסטינית - סרוגים

Original source (on modern site) | Article images: [1] [2] [3] [4]

אוריאל בארי, חדשות סרוגים17.04.24 19:23  ט' בניסן תשפד

  דיון חירום, עצרת האו"ם (צילום: lev radin / Shutterstock.com

דאגה בישראל: מועצת הביטחון של האו"ם תצביע ביום שישי הקרוב על הפיכת הרשות הפלסטינית לחברה מלאה באו"ם, זאת בעקבות בקשת הפלסטינים לדון על הנושא. במידה ויושג רוב, ישראל תידרש לווטו אמריקני כדי למנוע את ההכרה של האו"ם במדינה פלסטינית.

עוד לפני כן, המועצה תתכנס מחר (חמישי) לדיון פתוח מיוחד שיעסוק במזרח התיכון, בו ישתתף המזכ״ל שיתדרך ושרי חוץ של איראן, האיחוד האירופי ירדן מלטה ושרי חוץ נוספים. שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן ינאם בדיון, כשהוא צפוי לתקוף בחריפות את הבקשה הפלשתינית ואת העיסוק של המועצה בבקשה הפלשתינית שמהווה "פרס עצום לטרור שמוכיח שהמועצה פועלת בדיוק לפי התסריט שכתב עבורה סינוואר".

עוד באותו נושא

ארדן: "אם היטלר היה בחיים - הוא היה מהלל את האו"ם"

"מועצת הבטחון, שלא גינתה עד היום את טבח ה-7.10 ולא הקדישה אפילו דיון אחד (!) כדי לדון בשחרור החטופים ולקדם החלטות שיפעילו לחץ על החמאס לשחררם - משקיעה את זמנה בקידום הקמת מדינת טרור פלסטינית, בעיתוי שמהווה פרס ענק לטרור" אמר ארדן. "כל מדינה שתצביע בעד הבקשה הפלסטינית - תוכיח שלנגד עיניה רק שיקולים פוליטיים זרים ולא שום שיקול בטחוני או מוסרי".

לדבריו, "אם מועצת הבטחון תחליט להמליץ על חברות מלאה לרשות הפלסטינית, שמסיתה ומממנת טרור ואין לה כלל שליטה בשטחה - היא ראויה להיקרא 'מועצת הטרור' של האו״ם ולא 'מועצת הבטחון'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו

< Back to 68k.news IL front page