< Back to 68k.news IL front page

אחרי ההוכחות נגד רע"מ: זה הזמן של חברי ימינה להתנצל

Original source (on modern site) | Article images: [1] [2] [3] [4] [5] [6]

אליהו לוקסנברג17.04.24 19:30  ט' בניסן תשפד

  חברי ימינה (צילום: אבי דישי, פלאש 90)

אתמול (שלישי) הודיע רשם העמותות באופן רשמי כי הוא יחל בפירוק העמותות של מפלגת רע"מ בשל תמיתכם בטרור. ההודעה הזאת מגיעה לאחר תחקירים של פורום בוחרים בחיים שפורסמו במספר כלי תקשורת שונים על החשדות כנגד עמותת סיוע 48 הכוללות חשד לעבירות מימון טרור, הלבנת הון והפרות נהלים חמורות.

את התלונות נגד עמותות רע"מ, הגיש פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור, לאחר מחקר בו חשף הפורום את הקשרים בין עמותת סיוע 48 של רע״מ ועמותת המעשים ההומניטריים לארגון הטרור חמאס. אתמול כאמור עם הודעת רשם העמותות של משרד המשפטים, ניתן האישור הסופי לאימות הממצאים החמורים.

סמוטריץ' זעק נגד הקמת ממשלה עם רע"מ הותקף גם על ידי הליכוד

ההודעה המרעישה הזו עברה בשקט יחסי בכלי התקשורת בארץ שהעדיפו להתעלם. הם העדיפו להתעלם מהעובדה שמפלגה שרק לפני שנתיים הייתה שותפה בממשלת ישראל, תמכה בטרור. זוכרים כמה נאצות הוטחו אז באנשי ימין בכלל ובאנשי הציונות הדתית (המגזר) שהתנגדו להקמת ממשלה עם רע"מ? זוכרים איך עיתונאים ונציגי ציבור מהשמאל, וממפלגת ימינה טענו שמדובר בעלילת שווא?

החתימה עם עבאס (צילום: מפלגת רע"מ)

זוכרים מה אמרו על חברי הכנסת מהציונות הדתית? טענו שהם זועקים סתם, שלא מדובר בוויכוח מהותי אלא באירוע פוליטי בלבד. אפילו אנשי הליכוד כעסו כל סמוטריץ' בעקבות סירובו העיקש לשבת עם מנסור עבאס באותה ממשלה והאשימו אותו שבגלל התעקשותו קמה ממשלת השמאל.

עוד באותו נושא

משרד המשפטים מאשר: עמותות רע"מ יפורקו



7

המשפחות השכולות זעקו, בימינה התעלמו

סמוטריץ' ובן גביר זעקו מעל כל במה אפשרית כי הקמת ממשלה עם הגוף המסוכן הזה הוא טעות חמורה, בתגובה אמר בנט: "מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי בן אדם הגון". הם לא האמינו, זעקו  והותקפו  בעקבות זאת על ידי רוב כלי התקשורת. משפחות שכולות הפגינו, וזעקו מדם ליבם אבל גם להם הח"כים מימינה לא נתנו תשובות והתקשורת ברובה התעלמה. מצביעים אדוקים של בנט ושקד התחננו ןזעקו למי שהיו נבחרי הציבור שלהם- "אבל הבטחתם לנו" בתגובה הם נענו בזלזול ובפטרונות- "אנחנו יודעים מה טוב למדינה".

העימותים במליאה (צילום: דוברות הכנסת)

אז למרות שהייתי ועודני אחד המתנגדים לממשלה עם תומכי הטרור, ובאווירת חשבון הנפש של אחרי ה-7,10, אני מבין שלא הכול שחור ולבן בחיים ואינני חושב שממשלת בנט עשתה רק דברים רעים, איני שותף למתקפה על כל דבר שהם נגעו בו, אני חושב שישנם שם גם אנשי ציבור ראויים- (ראו לדוגמא את הפעילות המבורכת של אביר קארה במהלך המלחמה), אך למרות זאת אני חושב שהגיע הזמן של חברי ימינה כולם להודות בטעותם ולבקש סליחה מהציבור.

אחרי שהוכח באופן סופי: הגיע הזמן להודות בטעות

מן הסתם שבבחירות הבאות חלק מחברי ימינה ירצו להתמודד שוב לכנסת ואפשר כבר לראות את הגישושים של בנט וחבריו בחזרה לפוליטיקה. אז כמובן אם הם יתמודדו אבל גם אם לא, הגיע הזמן שלהם להודות בטעות ולבקש סליחה. לבקש סליחה מהציבור לו הם שיקרו, מהמשפחות השכולות בהם הם פגעו, מהיריבים הפוליטיים עליהם הם טינפו, כי אתמול הוכח באופן סופי- ממשלת בנט בהובלת מפלגת ימינה, הכניסה לכנסת מפלגה תומכת טרור!

בניגוד לכלי התקשורת מהשמאל שהלבינו את הישיבה המסוכנת עם רע"מ (בשביל מטרת העל- הפלת נתניהו) מהם אין באמת ציפיות. אני סובר שמן הראוי שאותם אנשי ציבור ששיקרו למצביעיהם ובגדו באמונם, יורידו קצת מהאגו שלהם, ויוציאו הודעת התנצלות, שיודו בטעותם. שיגידו- "סליחה טעינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו

< Back to 68k.news IL front page